Obsługa posprzedażna

Obsługa posprzedażowa

Jesteśmy dumni z naszego wsparcia posprzedażowego i technicznego.

Dystrybutorzy pomoc sprzedaży
W Keylite dążymy do zapewnienia szerokiego zakresu oferowanych przez nas usług. Jakość naszych produktów poparta jest gwarancjami, które świadczą o zaangażowaniu w tworzenie trwałych produktów.

Niektóre produkty mogą z czasem ulec zużyciu, jednak zespół obsługi posprzedażowej Keylite jest wykwalifikowany, profesjonalny, a także gotowy do spełnienia Twoich potrzeb.

Pomoc techniczna

Eksperci techniczni Keylite służą radą i pomocą od etapu projektowania aż do instalacji.

Zespół techniczny ma doświadczenie we wspieraniu każdego klienta, pomaga wybrać idealne rozwiązanie w zakresie możliwości montażu i doboru rozmiaru okien dachowych. Zapewniamy fachowe wskazówki przez cały proces i odpowiadamy na wszelkie pytania dotyczące całej gamy produktów.

Jesteśmy tak pewni naszych produktów, że oferujemy nawet 10-letnią gwarancję*.

*na wszystkie okna dachowe Keylite

Kontakt telefoniczny

Jeśli chcesz porozmawiać na temat naszych produktów, zadzwoń do naszego działu obsługi klienta.

Kontakt e-mail

Jeżeli na naszej stronie nie możesz znaleźć informacji, których potrzebujesz, możesz wysłać wiadomość do naszego działu obsługi klienta.

Kontakt listowny

Możesz do nas napisać list, podając następujący adres: Keylite RW Polska, Aleja Wojska Polskiego 27A, 18-300 Zambrów.